– herunder også eventuelle børn. Specielle hensyn – f.eks. allergikere, diabetikere el. lign. De anførte priser er baseret på et minimums antal kuverter og det er en forudsætning, at samme menu serveres for alle deltagere. Til diabetikere og allergikere serveres dog altid en egnet specialmenu.
Toastmaster
Det er vigtigt, at Deres toastmaster koordinerer aftenens forløb med den ansvarshavende tjener eller køkkenet.
Dekoration
Vi tilbyder vores standard-dekoration på bordene; vaser med buketter af tørrede blomster – ønskes andet, så aftales og afregnes dette selv med en blomsterforretning.
Vi står naturligvis gerne for opsætning af al dekoration, bordkort, bordplan m.m.
Bordplan skal vi have i hænde senest 2 dage før festen og al dekoration senest om formiddagen på festdagen.Ift. duge og servietter så bestiller vi de ønskede farver hjem
Musik
Hvis der er hyret musiker, så skal de gerne gøres opmærksom på, at instrumenter m.v. skal være opstillet inden værtsparret ankommer i lokalet. Vær også opmærksom på, at musikere i flg. deres kontrakt normalt har krav på mad og drikke – vi tager kr. 250,00 pr. kuvert for musikermad.
Natmad
Serveres senest kl. 01.30 på Kommandobroen, vi anbefaler 01.00… Jo senere den serveres desto færre gæster er der til at nyde den. Husk på at natmad ikke er “skrub af mad”.
Afslutning
Festen skal senest afsluttes kl. 04.00 på KommandobroenHerefter vil tjenerne på høflig vis tænde for lyset og gøre gæsterne opmærksom på at nu er festen slut. …vi oplever dog yderst sjældent, at festen ikke slutter naturligt inden det.
Børn
Menuer til børn under 10 år afregnes med aftalt pris. Vi tilbyder både vores børnemenu-kort, eller evt. en mindre version af de voksnes menu
afbestillingspolitik
Justeringer i deltagerantal indtil 3 døgn før arrangementets afholdelse; omkostningsfrit·
Justeringer i deltagerantal under 3 døgn før arrangementets afholdelse; afbestillingsgebyr på 50% af kuvertprisen for de udeblevne·
Justeringer i deltagerantal under 1 døgn før arrangementets afholdelse; afbestillingsgebyr på 100% af kuvertprisen for de udeblevne·
Ved annullering indtil 3 måneder før arrangementets startdato; omkostningsfrit·
Ved annullering 1 – 3 måneder før arrangementets startdato; afbestillingsgebyr på 25 % af den bekræftede arrangementspris.·
Ved annullering 1 – 4 uger før arrangementets startdato; afbestillingsgebyr på 50 % af den bekræftede arrangementspris.·
Ved annullering 1-6 døgn før arrangementets afholdelse; afbestillingsgebyr svarende til 75% af den bekræftede arrangementspris.·
Ved annullering under 1 døgn før eller ved manglende fremmøde; faktureres 100% af den bekræftede arrangementspris.
Desuden forudsættes det, at restauranten holdes skadesløs for udgifter til særligt aftalte ydelser, der ikke kan afbestilles.