fbpx

buffeter & selskabsmenuer

Buffeter

Forår 1/2 - 1/6

Rørt krabbe med urte mayo & dild

Hvide Asparges med håndpillede rejer, æggecreme og rugbrødschips

Saltet Hvide Sandefisk med, urteolie og peberrod

Kartoffelsalat med vesterhavsost ost, persille & sennepsvinaigrette

Kalv med bøgehatte & Løg (VARM)

Kylling med spidskål & Citron Rabarberkompot med creme fraise & knas

Surdejsbrød og rugbrød

Sommer 1/6 - 1/9

Laks med blinis & friskost

Kammusling med ærter & dild

Kartoffelsalat med rygeost, purløg & karse

Grillet hvide sande fisk med små gulerødder & radiser

Røget grise mørbrad, med brie & løgkompot

Oksecarpaccio med bearnaise creme & grønne asparges

Jordbærtærte med vanilje & chokolade

Efterår 1/9 - 1/11

Løjrom med rygeost & chips

”Brændt” laks med urtecreme, fennikel & brøndkarse

Broccoli salat med røget mørksej & Kørvel

Efterårssvampe med sprødt brød & timian

Gravad krondyr med trøffelcreme & syltet glaskål

Stegt kyllinge salat med mild sennep, hjertesalat & karse (varm)

Bagt æblekage med vanilje is & karamel

Vinter

”gravad laks” med sennep & dild¨

Håndpillede rejer æggecreme, frisse salat &karse

Temperet torsk med soya, hasselnød & persille

Vintersalat, med kål, citrus & ørredrogn

Røget andebryst med mørkebær & timian (varm)

Terinne af gris & and, med pærer & tomat

Chokolademousse med kirsebær & kanel

Pris pr. person 398,- Ved 15 personer eller mere
Pris pr. person 448,- Ved mindre end 15 personer

Tilvalg:
Stegt oksecuvette med, sauce Bordalsise & grønne asparges (varm): 98,- pr. pers.
Hvide Sande fisk på brød med urter & fiskefumé (varm): 98,- pr. pers.
3 oste med tilbehør & knækbrød: 118,- pr. pers.

..det med ”småt”:
Buffeterne laves fra 6 personer, og skal bestilles minimum 3 dage i forvejen.
Ved mindre end 15 personer anrettes maden i små fade og skåle, som kan sendes rundt og deles ved bordet.
Ud af huset: De varme retter er tilberedte, men skal lunes inden servering.
Der kan ikke ændres i menuerne.

Kontakt os

tanker før festen

Antal gæster

– herunder også eventuelle børn. Specielle hensyn – f.eks. allergikere, diabetikere el. lign. De anførte priser er baseret på et minimums antal kuverter og det er en forudsætning, at samme menu serveres for alle deltagere. Til diabetikere og allergikere serveres dog altid en egnet specialmenu.

Toastmaster

Det er vigtigt, at Deres toastmaster koordinerer aftenens forløb med den ansvarshavende tjener eller køkkenet.

Dekoration

Vi tilbyder vores standard-dekoration på bordene; vaser med buketter af tørrede blomster – ønskes andet, så aftales og afregnes dette selv med en blomsterforretning.

Vi står naturligvis gerne for opsætning af al dekoration, bordkort, bordplan m.m.

Bordplan skal vi have i hænde senest 2 dage før festen og al dekoration senest om formiddagen på festdagen.Ift. duge og servietter så bestiller vi de ønskede farver hjem

Musik

Hvis der er hyret musiker, så skal de gerne gøres opmærksom på, at instrumenter m.v. skal være opstillet inden værtsparret ankommer i lokalet. Vær også opmærksom på, at musikere i flg. deres kontrakt normalt har krav på mad og drikke – vi tager kr. 250,00 pr. kuvert for musikermad.

Natmad

Serveres senest kl. 01.30 på Kommandobroen, vi anbefaler 01.00… Jo senere den serveres desto færre gæster er der til at nyde den. Husk på at natmad ikke er “skrub af mad”.

Afslutning

Festen skal senest afsluttes kl. 04.00 på KommandobroenHerefter vil tjenerne på høflig vis tænde for lyset og gøre gæsterne opmærksom på at nu er festen slut. …vi oplever dog yderst sjældent, at festen ikke slutter naturligt inden det.

Børn

Menuer til børn under 10 år afregnes med aftalt pris. Vi tilbyder både vores børnemenu-kort, eller evt. en mindre version af de voksnes menu

afbestillingspolitik

Justeringer i deltagerantal indtil 3 døgn før arrangementets afholdelse; omkostningsfrit·

Justeringer i deltagerantal under 3 døgn før arrangementets afholdelse; afbestillingsgebyr på 50% af kuvertprisen for de udeblevne·

Justeringer i deltagerantal under 1 døgn før arrangementets afholdelse; afbestillingsgebyr på 100% af kuvertprisen for de udeblevne·

Ved annullering indtil 3 måneder før arrangementets startdato; omkostningsfrit·

Ved annullering 1 – 3 måneder før arrangementets startdato; afbestillingsgebyr på 25 % af den bekræftede arrangementspris.·

Ved annullering 1 – 4 uger før arrangementets startdato; afbestillingsgebyr på 50 % af den bekræftede arrangementspris.·

Ved annullering 1-6 døgn før arrangementets afholdelse; afbestillingsgebyr svarende til 75% af den bekræftede arrangementspris.·

Ved annullering under 1 døgn før eller ved manglende fremmøde; faktureres 100% af den bekræftede arrangementspris.

Desuden forudsættes det, at restauranten holdes skadesløs for udgifter til særligt aftalte ydelser, der ikke kan afbestilles.

Produktsøgning